06.02.2012
Povzemamo po časopisu Finance.
Podjetje Matica MB je z razširitvijo ponudbe in izločitvijo neplačnikov premagalo krizo in prihodke lani povečalo za 47 odstotkov
»Pri prodaji vijačnega materiala konkuriramo z raznovrstnostjo ponujenih izdelkov: nestandardni artikel lahko dobimo zelo hitro, ker imamo dobre logistične povezave po vsem svetu,« pravi Matej Burger, direktor podjetja Matica MB .
Podjetje Matica MB se ukvarja s prodajo vijačnega materiala (vijakov, matic, pritrdilnih vijakov ...) za kovinsko, elektro, avtomobilsko, računalniško in strojno industrijo. Za vsa orodja za pritrjevanje ima podjetje tudi servis, s katerim kupcem pomaga pri rešitvah za izboljšanje pri pritrjevanju in vijačenju. Glavne stranke so proizvodnje podjetij, ki navadno potrebujejo že standardizirane vijake čim hitreje. Kakovost izdelkov zagotavljajo tudi s certifikati, ki jih stranke zaradi tujih kupcev potrebujejo.
Poslujejo tudi na Hrvaškem in v BiH
Matica MB posluje tudi na tujih trgih - na Hrvaškem in v BiH -, ki pomenijo sedem odstotkov prihodkov podjetja. Letos bo stranke iskalo tudi na sejmih na Hrvaškem. Material dobavlja iz Slovenije in vse Evrope (Anglija, Nemčija, Švica), izdelke pa uvaža tudi iz Tajvana in Kitajske.
Lani 47-odstotna rast prihodkov
Leta 2011 je imelo podjetje 810 tisoč evrov prihodkov, kar je 47 odstotkov več kot leto prej. Zaposlili so dva nova sodelavca, tako je zdaj v podjetju zaposlenih pet ljudi, letos pa načrtujejo še dve do tri nove zaposlitve. Prodajo nameravajo povečati za 40 odstotkov glede na lani, tudi s povečevanjem deleža prodaje na tujih trgih.
»Čim manj premišljujte o krizi in stvari ne prelagajte«
Podjetje je po začetku krize razširilo program: začeli so s prodajo celotnega vijačnega materiala, tako da so stranke pri njih dobile celoten sklop izdelkov za pritrjevanje. S strankami, ki so plačevale z zamudo, so nehali poslovati, od bonitetnih hiš pa dobivajo informacije o plačilni zmožnosti drugih strank. S temi ukrepi podjetje ni občutilo krize. Direktor Matej Burger podjetnikom v času krize svetuje: »Čim manj premišljujte o krizi. Vsako stvar naredite danes in je ne prelagajte na jutri, opravite jo dobro in z občutkom za stranke.«